מדיניות החזרה והחלפה
החלפת מוצר
ניתן להחליף מוצר עד 14 ימים ממועד קבלת ההזמנה עבור פריטים מהקולקציה החדשה בלבד.
עבור פריטים במבצע או מסוף עונה, ההחלפה תתאפשר עד 5 ימים ממועד קבלת ההזמנה, ורק ממוצרי קולקציית המבצעים.
מבצעי חיסול אינם ניתנים להחלפה.
ההחלפה תתבצע באמצעות שליח בעלות של 40 ש"ח או בחנות החברה ללא עלות.
המוצר חייב להיות חדש, לא בשימוש, ובעל תגית ואזיקון מקוריים.
לא ניתן להחזיר או להחליף תחתונים, בגדי ים, והלבשה תחתונה (בהתאם להנחיות משרד הבריאות), וכן פריט שנרכש כחלק מחליפה שלמה.
ביטול עסקה והחזר כספי
- ניתן להחזיר פריטים בתוך 3 ימים ממועד קבלת ההזמנה, כל עוד הם חדשים ובאריזתם המקורית עם תווית ואזיקון מחוברים.
- הביטול יתבצע דרך שירות הלקוחות (טלפון/מייל) וייכנס לתוקף רק לאחר קבלת אישור מהחברה.
- את ההחזרה ניתן לבצע בהגעה לחנות או באמצעות שליח בעלות של 40 ש"ח.
- מבצעי חיסול אינם ניתנים להחזרה.
עלויות ודמי ביטול
- במקרה של ביטול עסקה יוחזר ללקוח הסכום ששולם והחברה רשאית לנכות 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ – הנמוך מביניהם.
- לא ייגבו דמי ביטול אם המוצר פגום, קיימת אי־התאמה לתיאור, או שהמוצר לא סופק בזמן עקב הפרת התחייבות מצד החברה.
בביטול עסקה, ההטבה של משלוח מתנה תבוטל, והלקוח יחויב בעלות משלוח בסך 40 ש"ח עבור המשלוח שסופק.
אופן ההחזר
- ההחזר יתבצע לכרטיס ממנו בוצעה ההזמנה ובאותם תנאי תשלום (כולל תשלומים).
- במקרה של חוסר במלאי – הלקוח יזוכה אוטומטית ויקבל הודעת עדכון.
- מדיניות זו חלה רק על מוצרים שנרכשו באתר.
ביטול עסקה על ידי החברה
החברה רשאית לבטל עסקה אם:
- המוצר אזל מהמלאי.
- פרטי המשתמש/התשלום שגויים.
- אירועי "כוח עליון" (תקלות מחשב, בעיות תקשורת, אירוע ביטחוני וכד').
- הלקוח פעל בניגוד לתקנון.
יצירת קשר
ליצירת קשר ובירורים נא לפנות לדף יצירת קשר